Konsultacje SEO

Konsultacje SEO ze specjalistą

Konsultacje SEO to oferta skierowana zarówno do osób prowadzących blogi, jak i do właścicieli stron czy sklepów internetowych. Oferujemy konsultacje ekspertów branży SEO, którzy swoją wiedzę mają popartą wieloletnim doświadczeniem w realizacji zróżnicowanych projektów.

Pomagamy w stworzeniu wytycznych pod budowę nowej strony internetowej czy sklepu, analizujemy istniejące serwisy, odpowiadamy na nurtujące pytania i udzielamy obszernych wskazówek z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron, sklepów oraz blogów. Konsultacje SEO to okazja do omówienia problemów, pomysłów i planu działań, które zaowocują poprawą widoczności Twojej witryny w sieci.

Konsultacje SEO dla firm, blogerów, ecommerce

Planujesz stworzyć nową stronę internetową swojej firmy lub przebudować istniejący serwis? Chcesz prowadzić bloga osobistego lub biznesowego? Twoja strona nie jest dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania i nie wiesz, jakich zmian dokonać, by było lepiej? W każdym z tych przypadków, jak i w wielu innych, polecanym rozwiązaniem są konsultacje SEO.

Rozmowa ze specjalistą od pozycjonowania stron internetowych pomoże zrozumieć specyfikę i znaczenie działań optymalizacyjnych. Wyszukiwarki internetowe i ich algorytmy zmieniają się bardzo dynamicznie, stąd też ważne jest uaktualnianie wiedzy i podążanie za bieżącymi wytycznymi. Konsulting SEO pomoże Ci poprawić pozycję strony internetowej czy sklepu, a także docierać z ofertą i treściami do szerokiego grona odbiorców. Pozycja witryny w rankingu wyszukiwarki internetowej uzależniona jest od szeregu czynników – warto wiedzieć, nad czym musisz popracować i jakie zmiany wprowadzić.

Przykładowe zagadnienia na konsultacjach SEO

Poniżej prezentujemy kilka przykładowych tematów, jakie Klienci poruszają podczas konsultacji SEO z ekspertem. To oczywiście tylko namiastka zagadnień – każda witryna jest inna, a Klienci borykają się z licznymi rozterkami i wątpliwościami. Nie ma tutaj „głupich pytań” ani problemów, których nie da się rozwiązać!

  • Budowanie nowej strony internetowej lub sklepu z uwzględnieniem SEO.
  • Audyt SEO połączony z konsultacjami SEO. Najpierw Klient decyduje się na szczegółowy audyt i otrzymuje zbiór rozwiązań optymalizacyjnych dla strony WWW, by poprawić jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Następnie wdraża wskazane zmiany i konsultuje bieżące sprawy ze specjalistą SEO.
  • Analiza witryny pod kątem poprawności. Nie jest to kompleksowy audyt SEO, lecz skupienie się na aspektach, które są istotne dla Klienta – np. user experience, optymalizacja treści, frazy kluczowe (poprawność, nasycenie), linkowanie.
  • Poznanie narzędzi i wskazówek SEO, dzięki którym możliwe będzie prowadzenie skutecznych działań pozycjonujących witrynę. Niekiedy już godzinna rozmowa z ekspertem przynosi wiele korzyści!
  • Przebudowa lub migracja serwisu. Konsultacja z ekspertem pozwoli uniknąć wielu błędów i usprawni działania, co przełoży się na oszczędność czasu i środków.
  • Analiza niezrozumiałych błędów, z którymi klient nie jest sobie w stanie poradzić samodzielnie – np. przekierowania, błędy na stronie, problemy z indeksacją, powolne ładowanie witryny, filtry Google, brak wersji mobilnej, problemy z serwerem itd.
  • Content marketing – analiza treści i wskazówki, jak tworzyć teksty, by były użyteczne, angażujące i przyjazne zarówno użytkownikom, jak i wyszukiwarkom internetowym.
  • Prowadzenie bloga – unikalne i dobre treści, a jednocześnie poprawna strona techniczna oraz właściwa optymalizacja.

Jak wyglądają konsultacje SEO?

Konsultacje SEO to usługa dopasowana do indywidualnych potrzeb Klientów. Niekiedy jest to rozmowa telefoniczna, innym razem wideokonferencja, a jeszcze innym wymiana wiadomości e-mail lub osobiste spotkanie. Najczęściej Klienci decydują się na następujący format:

  • Wiadomość e-mail, w której przedstawione zostają problemy i pytania do specjalisty;
  • Zapoznanie się specjalisty z tematem i propozycja terminu spotkania lub rozmowy (wideokonferencja, połączenie telefoniczne);
  • W międzyczasie mogą pojawić się dodatkowe pytania lub wątpliwości – wówczas odbywa się wymiana wiadomości e-mail;
  • Spotkanie lub rozmowa (standardowo konsultacja SEO trwa 1h) podczas której ekspert odpowiada na pytania, sugeruje zalecane rozwiązania, informuje o znalezionych błędach itd. Jest to również czas na dyskusję i rozwiewanie pojawiających się wątpliwości;
  • Gdy pytań i problemów będzie więcej lub niezbędne będą dodatkowe działania, wówczas ustalany jest dodatkowy termin kolejnej konsultacji SEO.

Dlaczego warto zdecydować się na konsulting SEO?

Konsultacja SEO to szereg korzyści, które można odnotować stosunkowo niskim kosztem. Wieloletnie doświadczenie w branży SEO i prace przy zróżnicowanych projektach dla klientów z różnych sektorów sprawiają, że z dużą dokładnością jesteśmy w stanie wskazać przyczyny problemów, na które natrafiają właściciele internetowych witryn podczas wdrażania i realizacji strategii SEO.

Konsulting SEO pomaga w weryfikacji, czy strona internetowa jest dostosowana do najnowszych wytycznych Google pod kątem optymalizacyjnym. Klient zyskuje też konkretne wskazówki dotyczące m.in. budowy strony, bloga lub sklepu internetowego czy optymalizacji kampanii SEO. Poza tym ekspert pomaga w rozwiązaniu pojawiających się problemów, które mogą mieć wpływ na pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania.

Tym samym na konsultację SEO warto się zgłosić na każdym etapie prowadzenia działalności – zarówno, gdy dopiero zaczynasz, jak i wtedy, gdy już prężnie działasz, ale masz pytania, wątpliwości lub chcesz osiągać jeszcze lepsze wyniki! Konsulting jest dobrym sposobem na to, by oszczędzając czas, poznać ogólne zasady rządzące pozycjonowaniem i optymalizacją, a następnie wdrożyć je w życie. 

Konsultacje SEO cennik – 299 netto /1h

Każda konsultacja SEO trwa 1h zegarową. Spotkanie odbywa się w ustalonym terminie (osobiście, online lub telefonicznie). Cena konsultacji SEO wynosi 299 zł netto. Jeśli liczba i skala problemów są zbyt duże i wykraczają poza możliwość ich omówienia w trakcie konsultacji, wówczas przesyłamy informację na ten temat i propozycję innego rozwiązania (np. kilka godzin konsultacji, audyt SEO, szkolenie SEO). Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się, jaki jest najbliższy termin konsultacji? Zapraszamy do kontaktu!