Cennik pozycjonowania

Na cenę pozycjonowania strony www składa się wiele elementów, stąd też zachęcamy, by zawsze skontaktować się z nami w celu poznania dokładnej wyceny działań dla Twojego serwisu. Poza tym, w zależności od budżetu, jakim dysponujesz, możemy wskazać, jakie działania będą w zakresie naszych usług.

Niektóre koszty są jednorazowe, jak np. audyt, rozbudowa i optymalizacja treści na stronie, stworzenie strategii SEO czy poprawienie istniejących błędów, a inne stałe – np. regularny copywriting (treści na blog, artykuły sponsorowane), linkbuilding, analizy, konsultacje i raportowanie postępów.

Skontaktuj się z nami, powiedz czego oczekujesz, a przedstawimy bezpłatną wycenę naszych działań w różnych wariantach. To Ty decydujesz, czy i na co się zdecydujesz. Wyceniamy nasze usługi bez presji i zobowiązań. Śmiało skontaktuj się z Nami.

    Co wpływa na cenę pozycjonowania serwisu?

    Na wycenę pozycjonowania serwisu wpływa wiele czynników, wśród których możemy wyróżnić:

    • typ serwisu – sklep, strona internetowa i jej poziom rozbudowania, blog;
    • historia domeny – inna będzie cena, gdy rozpoczynamy pozycjonowanie od zera, a inna, gdy domena ma już swoją historię i kontynuujemy jej pozycjonowanie w wyszukiwarce;
    • konkurencja – to jeden z kluczowych aspektów, ponieważ każda branża jest inna, a liczba konkurentów może różnić się w zależności od sektora czy lokalizacji;
    • skala pozycjonowania – inne są ceny za pozycjonowanie lokalne, a inne za ogólnopolskie czy globalne, ponieważ różne są działania w ich obrębie;
    • liczba i konkurencyjność słów kluczowych – tutaj znaczenie ma również strategia pozycjonowania (np. długi ogon, lokalne),
    • a także inne, jak np. wielkość i typ serwisu, skala działalności, błędy na stronie, potrzeba stworzenia nowych treści itd.

    Pozycjonowanie strony cennik – co jest w cenie?

    Pozycjonowanie strony internetowej nie jest działaniem doraźnym. To wielomiesięczna, a najczęściej wieloletnia praca nad tym, by serwis pojawił się wysoko w wynikach wyszukiwania na pożądane frazy, był dobrze zoptymalizowany, przyjazny użytkownikom, pozbawiony błędów. W związku z tym cena za pozycjonowanie strony ustalana jest w postaci comiesięcznego abonamentu, a rezygnacja z usługi wymaga wypowiedzenia umowy z zachowaniem odpowiedniego, indywidualnie ustalonego w umowie okresu wypowiedzenia.

    W ramach usługi pozycjonowania serwisu otrzymujesz:

    • audyt serwisu przed rozpoczęciem działań,
    • omówienie widoczności serwisu w wyszukiwarce,
    • pomoc specjalisty SEO wraz z konsultacjami,
    • treści na bloga firmowego,
    • monitoring słów kluczowych,
    • linkowanie wspierające,
    • analizę konkurencji,
    • zalecenia co do koniecznych działań w obrębie serwisu i poza nim,
    • analizę ruchu na stronie,
    • rekomendacje dotyczące konwersji sprzedażowej,
    • obszerne raporty SEO z różnych narzędzi wraz z omówieniem.

    Przykładowy cennik pozycjonowania

    Tak, jak wcześniej wspomnieliśmy, każdy serwis różni się od siebie znacząco, a na cenę pozycjonowania wpływa wiele różnych czynników. Niemniej zdajemy sobie sprawę, że wielu Klientów chciałoby poznać orientacyjny koszt naszych usług. Prezentujemy więc przykładowy cennik pozycjonowania dla różnych firm.

    • Pozycjonowanie lokalne małej firmy (np. szewc, kosmetyczka) – od 1700 zł netto
    • Pozycjonowanie lokalne średnich i dużych firm (np. sieć salonów fryzjerskich, siłownie) – od 2500 zł netto
    • Pozycjonowanie sklepów internetowych – od 2900 zł netto
    • Pozycjonowanie dedykowane dużych firm i sklepów – od 4900 zł netto

    Dla ostatecznej wyceny istotne jest również to, na jaki pakiet zdecyduje się Klient – np. ile miesięcznie będzie tworzonych artykułów na blog, ile na serwisy zewnętrzne, na ile słów kluczowych będzie pozycjonowana witryna i ile linków wspierających miesięcznie zostanie pozyskanych.

    Umowy na pozycjonowanie podpisujemy na czas nieokreślony z zachowaniem okresu wypowiedzenia – zwykle jednomiesięcznego. Umowę można wypowiedzieć w dowolnym momencie bez podawania przyczyny.

    Sposoby rozliczenia za pozycjonowanie

    Pozycjonowanie stron internetowych wymaga czasu, wiedzy, doświadczenia oraz odpowiednich narzędzi. Klient, decydując się na nasze usługi, musi wiedzieć, że efekty nie następują natychmiast, lecz wymagają konsekwentnych działań długofalowych. To, kiedy będą one zauważalne, zależy m.in. od budżetu czy kondycji witryny, której ocena jest możliwa podczas audytu. Za pozycjonowanie stron www i blogów rozliczamy się z Klientami na podstawie comiesięcznego abonamentu w kwocie ustalonej w umowie.

    W przypadku sklepów internetowych możliwe jest rozliczanie się na dwa sposoby – poprzez abonament lub też za efekt typu success fee w postaci bonusów. W drugim przypadku następuje wzrost wysokości faktury o ustalony procent, negocjowany każdego roku – np. wzrost ruchu organicznego – min. 25% czy liczba fraz top5 wyników – min. 25%, wzrost przychodów o 100% – min. 50% i tak dalej. Kwestia success fee do negocjacji 🙂

    Poznaj dokładny cennik pozycjonowania Twojej strony www

    Pozycjonowanie stron internetowych zawsze odbywa się na podstawie indywidualnie opracowanego planu działania, co w oczywisty sposób przekłada się na jego cenę. Jeśli jesteś zainteresowany usługą, którą zrealizują dla Ciebie specjaliści SEO z doświadczeniem – zapraszamy do kontaktu! Wyślij do nas wiadomość lub zadzwoń, a omówimy szczegóły i przedstawimy bezpłatną wycenę działań wraz z określeniem ich zakresu.

    Zapytaj o bezpłatną wycenę: