Audyt SEO to szczegółowa analiza strony internetowej, zarówno pod kątem jej zawartości, jak i samej struktury, która ma na celu wskazanie istotnych błędów mających negatywny wpływ na funkcjonowanie portalu i osłabiających jego pozycje w rankingu wyszukiwarek.

Przeprowadzając audyt Państwa strony internetowej, dokładamy wszelkich starań, aby w sposób maksymalnie klarowny i zrozumiały przekazać wytyczne, dzięki którym kondycja witryny ulegnie znacznej poprawie. Zapraszamy do kontaktu po darmową wycenę audytu SEO oraz szczegóły dotyczące współpracy.

Audyt SEO – co to takiego?

Szczegółowa analiza witryny, której celem jest znalezienie rozwiązań pomocnych w optymalizacji strategii pozycjonowania to audyt SEO. Prowadzony jest w oparciu o czynniki on-site i off-site, a jego efektem jest zbiór merytorycznych wytycznych i konkretnych rozwiązań, które mają korzystnie wpłynąć na poprawę widoczności witryny w sieci.

Istotne znaczenie w tym względzie mają kwestie techniczne takie jak:

  • struktura treści,
  • zezwolenie indeksacji robotom wyszukiwarek,
  • sposób zapisu kodu,
  • optymalizacja pod kątem robotów.

Strona techniczna to jednak nie wszystko. Prowadzona przez nas analiza to szczegółowa ocena również treści strony pod kątem nasycenia frazami kluczowymi. Wprowadzenie w życie poprawek wskazanych w przygotowanym przez nas raporcie zwiększy widoczność strony w sieci oraz sprawi, że roboty wyszukiwarek internetowych będą na nią spoglądać przyjaźniejszym okiem.

Kiedy zlecić wykonanie audytu SEO?

Jeżeli widoczność strony internetowej, pomimo długofalowej strategii pozycjonowania wciąż pozostawia wiele do życzenia, a witryna wyświetla się na odległych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, ruch na stronie jest niezadowalający i nie przekłada się na satysfakcjonujący współczynnik konwersji, to warto się temu problemowi przyjrzeć w sposób bardziej szczegółowy. Z naszej strony gwarantujemy profesjonalizm oraz indywidualne podejście do każdej strony internetowej.

Pozycjonowanie stron internetowych i sklepów to działanie czasochłonne, którego efekty widać dopiero przynajmniej po kilku tygodniach wdrażania strategii. Jednak jeżeli po takim czasie, strona ani drgnie w organicznych wynikach wyszukiwania, to może oznaczać, iż coś bardzo złego dzieje się w strukturze samej strony internetowej lub też, że treści w serwisie nie spełniają podstawowych standardów optymalizacyjnych. Jeżeli borykają się Państwo z takim problemem, to zapraszamy do kontaktu, a postaramy się pomóc. Przeprowadzimy szczegółową analizę strony, uwzględniając wszystkie kluczowe czynniki on-site i off-site.

Audyt SEO to także doskonała podstawa do planowania strategii marketingowej w wyszukiwarkach internetowych. Jego przeprowadzanie jeszcze przed rozpoczęciem pozycjonowania może przyspieszyć efekty późniejszych działań, oczywiście pod warunkiem, iż wskazane w raporcie zalecenia zostaną wcielone w życie.

Jakie korzyści może przynieść audyt?

Powodów, dla których warto zlecić przeprowadzenie audytu SEO, jest przynajmniej kilka. Pozwala on na wykrycie błędów przeszkadzających stronie w wybiciu się na wysokie pozycje w rankingu wyszukiwarek. Na podstawie przeprowadzonej przez nas analizy, klient otrzymuje szczegółowe wytyczne dotyczące zalecanych działań optymalizacyjnych, jak należy przeprowadzić w obrębie witryny.

Korzystając z naszych usług, mogą Państwo liczyć na:

  • oszczędność czasu – wszystkim zajmiemy się sami,
  • szczegółowy raport zawierający informacje o błędach na stronie, przedstawiony w sposób zrozumiały dla każdego użytkownika,
  • klarowne informacje odnośnie stopnia optymalizacji strony pod kątem robotów wyszukiwarek,
  • realne oszczędności – wprowadzenie w życie przekazanych wytycznych pozwala znacznie obniżyć koszty pozycjonowania,
  • jasne warunki współpracy,
  • darmową wycenę audytu.

Audyt SEO czy sprawdzi się przy sklepach internetowych?

Szczegółowy i dokładny audyt SEO to propozycja, z której powinni skorzystać zarówno właściciele witryn firmowych, jak i osoby zarządzające sklepami internetowymi. Błędy w strukturze strony, niewłaściwa kategoryzacja produktów, brak wewnętrznego linkowania czy niewłaściwie opisane grafiki w serwisie, to elementy, które da się zauważyć przy okazji audytu wielu sklepów internetowych. Skutek takich zaniedbań jest najczęściej taki sam – ograniczony ruch w witrynie.

Zarówno audyt SEO jak i późniejsza optymalizacja, to zadanie, które mogą Państwo powierzyć w nasze ręce. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytanie dotyczące naszej oferty.

Zgłoś się po audyt do profesjonalistów!

W powyższym tekście zostały zawarte wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące tego, czym jest audyt SEO i jakie może przynieść korzyści Państwa witrynie. Jeżeli jednak jakaś kwestia pozostaje wciąż nie do końca jasna, to serdecznie zapraszamy do kontaktu, a postaramy się w sposób szczegółowy i maksymalnie wyczerpujący odpowiedzieć na wszelkie nurtujące Państwa pytania.

Do wypełnienia formularza kontaktowego zachęcamy także każdego, kto chce otrzymać darmową wycenę audytu. Najlepiej samemu przekonać się o tym, czy z firmowa strona internetowa nie zawiera rażących błędów, które utrudniają jej pozycjonowanie i niekorzystnie wpływają na widoczność.